Translate

Followers

EZ Q

Sabtu, 6 Jun 2009

PESANAN BUAT TEMAN

assalamualaikum ... salam perjuangan buat semua

pertamanya nak ucapkan tahniah dan syabas atas pemilihan kepimpinan baru diperingkat PAS pusat,Pemuda dan Muslimat. Semoga dengan pemilihan yang dilakukan keatas diri antum semua akan menguatkan lagi semangat kepada semua penggerak gerakan Islam yang ada di Malaysia untuk berjuang bagi memastikan Islam dikembalikan di mercunya seperti zaman Rasulullah. Tunaikanlah segala amanah yang telah diberikan kepada kalian.

keduanya, nak ucapkan tahniah juga buat sahabat-sahabat DPLIUM ku yang melangsungkan perkahwinan pada hari ini dan pada minggu ini. Mabruk 'alaikum dan semoga dengan ikatan yang kukuh yang dibina akan lahir generasi yang mampu untuk menjadi pejuang-pejuang dan para pendokong agama Allah diatas muka bumi. maaf tak dapat hadir atas undangan kalian .. ade tugasan lain yang perlu dibereskan

bagi diriku, aku hanyalah insan biasa yang masih lagi meneruskan kelanaku untuk mencari erti ketulusan dan keikhlasan dalam diri. Kalau nak cerita bab nikah kahwin .. bukan tak mampu tapi kenalah berlandaskan pada syariat dan kemampuan yang ada pada diri.

Tiada ulasan: