Translate

Followers

EZ Q

Ahad, 7 Jun 2009

BUKAN ISLAM LAGI FAHAM ISLAM DARI ORANG ISLAM ??

Pengerusi Tetap Muktamar PAS, Ustaz Abu Kassim Abdullah berkata, adalah mengejutkan apabila beliau dimaklumkan bahawa cawangan Kelab penyokong PAS di parlimen Kuala Selangor lebih banyak berbanding cawangan PAS yang ada di sana.

Semasa mempengerusikan Muktamar hari ini beliau berkata, perkara tersebut dimaklumkan sendiri oleh Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad kepada beliau bahawa PAS mempunyai 34 cawangan manakala Kelab Penyokong PAS mempunyai 36 cawangan.

"Ini sesuatu yang cukup ajaib, kalau dia patah balik rebah kita," katanya selepas wakil dari Kelab Penyokong PAS Vincent Lee, selesai menyampaikan ucapannya dalam persidangan Muktamar hari ini.

Sementara itu, dalam ucapannya, Vincent mencadangkan agar slogan 'PAS untuk Semua' dijadikan slogan untuk parti PAS.Ini katanya, biar PAS menjadi pilihan semua orang.Tegasnya pimpinan PAS perlu menolak perpaduan dengan Umno dan menjadikan 'PAS the only choice'.Istilah 'perpaduan' katanya hanya memberikan pandangan 'negatif' kepada bukan Islam terhadap PAS

Tiada ulasan: