Translate

Followers

EZ Q

Sabtu, 3 Januari 2009

Dari Serkam ke Lembah Pantai (Episod 1)

assalamualaikum salam ukhuwah salam perjuangan dari saya assirkami

segala puji dan puja yang selayaknya bagi Allah Rabb sekalian Alam, Selawat dan salam buat rasul junjungan dan tak lupa juga buat para pendokong perjuangan menegakkan kebenaran serta pembenteras segl penyelewengan.

alhamdulillah syukur ke hadrat Allah keran daku telh dipilih untuk berada ditempat yang betul serta menjadi pilihan untuk menggalas tugas serta amanah untuk mendidik anak bangsaku yang sangat rindukan ilmu pengetahuan dariku.

jika sebelum ini, daku hanyalah dijadikan sandaran yang tidak terlatih dan insya Allah setelah daku keluar dari latihan ini, akanku teruskan perjuangan para nabi dan rasul iaitu menyebarkan dakwah islam khususnya dalam komuniti masyarakat yang berada di sekolah.

Bersempena dengan tahun baru, azam pun baru dan semangat baru, insya Allah akan kuusahakan segala kemampuanku untuk memerah keringat dalam menimb ilmu pengetahuan selain menyebar luaskan dakwah dan ukhuwah islamiah. Buat teman-teman seperjuangan, doakan moga daku thabat dalam perjuangan ini. Salam Perjuangan driku .. Perjuangan Belum Selesai.

Tiada ulasan: