Translate

Followers

EZ Q

Selasa, 25 November 2008

Tayang Pusat Tanda Seksi Ke???-Malaysiakini

LOS ANGELES: Peragawati terkenal, Karolina Kurkova (gambar) yang lebih popular sebagai model pakaian dalam, muncul wanita paling seksi di dunia dengan mengalahkan barisan artis terkemuka Hollywood, termasuk Angelina Jolie, menerusi undian dilakukan laman web gosip dan hiburan, E! Online.Model pakaian dalam berasal dari Republik Czech itu berada di tempat teratas 10 wanita paling seksi dan pemilihan itu sesuatu yang menarik kerana membabitkan senarai jelitawan dari seluruh pelosok dunia.

"Selain wanita Amerika Syarikat, senarai itu menghimpunkan jelitawan yang menarik wajah dan tubuh menawan dari enam benua berbeza," kata satu kenyataan E! yang dipetik Fox News, semalam.Di tempat kedua, model kelahiran Israel yang juga teman wanita aktor Leonardo DiCaprio, Bar Rafaeli. Tempat ketika menjadi milik aktres popular, Angelina Jolie. Bekas teman wanita DiCaprio, model Gisele Bundchen di tempat keempat manakala tempat kelima, aktres yang disifatkan jelmaan Marilyn Monroe, Scarlett Johansson.

Apa yang menarik, pemilihan Kurkova, 24, berlaku di tengah-tengah kontroversi membabitkan fizikal badannya yang didakwa memiliki 'kecacatan' kerana tidak mempunyai pusat.Malah kecacatannya itu disaksikan ramai, apabila beliau muncul menggayakan koleksi terbaru Victoria's Secret di Florida, minggu lalu.Kurkova adalah antara model yang menerima bayaran paling tinggi untuk muncul di muka depan majalah tetapi ketiadaan pusatnya hanya disedari baru-baru ini apabila gambarnya memperagakan pakaian dalam memaparkan kecacatannya itu. Ini mencetuskan kontroversi yang mendakwa kemunculannya menerusi sesi fotografi dan gambarnya terpampang lengkap dengan lubang pusat, adalah hasil sentuhan komputer. - Agensi

Ulasan : Agak kalau tak menonjolkan pusat dan tak mendedahkan aurat tu tak seksilah yer??? ukuran seksi seseorang wanita diukur dekat situ ker ?? rendahnya nilai maruah seorang wanita kalau diukurkan hanya disitu saja.Patutlah remaja sekarang nie suka sangat tunjuk pusat . rasanya elok diorang dihantar masuk kepusat jugak lah ... pusat pemulihan akhlak ... yang lelaki memang comform ramai yang dah masuk pusat jugak .. pusat serenti.

Tiada ulasan: