Translate

Followers

EZ Q

Sabtu, 18 Oktober 2008

Khairy : antara underdog atau Dog ??- Malaysiakini

sebelum pilihanraya 8 mac 2008, saudara khairy jamaludin, naib ketua pemuda umno malaysia begitu lantang memaki hamun, mencerca dan menghina siapa sahaja yang mengancam serta memperlekeh bapa mertuanya pak lah. Malahan dalam pemilihan umno tahun-tahun sebelum ini beliau bertanding kononnya status under dog tapi sejak akhir-akhir ini beliau semakin ketandusan sokongan seolah-olah macam dog yang tidak bertuan lagi. apa sudah jadi dengan khairy jamaludin ?? Dulu under dog kini dah jadi dog ker ??

tulah silapnya bila tak jaga mulut. pepatah orang-orang tua ada mengatakan "kerana pulut santan binasa dan kerana mulut badan binasa. itulah yang terjadi pada diri khairy jamaludin yang dulunya menjadi samseng jalanan dengan menyifatkan para demostrator sebagai beruk-beruk dan akhirnya gelaran beruk kembali padanya semua.
nasib baik dah naik jadi MP kalau tak memang teruk kena lanyak. Tak dapek ese nak nolong eh lantak kau lah

1 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

Kau ni merepek le, dulu KJ 'superdog' atau bulldog, lepas tu sekarang bila tertinggal dengan Mukhrij, dia mengaku 'underdog; maksudnya dia dibawah anjing, baik sikit dari teresa yang makan makanan anjing.

Lepas ni baru dia jadi dog, tapi kalau dekat dengan anwar dia jadi dog-g. http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com/