Translate

Followers

EZ Q

Ahad, 14 September 2008

TDM masuk UMNO Semula Untuk Tambah Derita-Malaysiakini

Dua tiga hari lepas kedengaran semula hasrat mantan perdana menteri malaysia yang keempat Tun Dr.Mahathir kedalam UMNo dan rasanya ini kali kedua kemasukan TDM kedalam UMNO selepas dipecat daripada UMNO pada zaman pemerintahan almarhum Tunku Abdul Rahman disebabkan perselisihan faham yang timbul antara TDM dan Tunku. Kemasukan TDM kali ini pula disambut dengan meriah oleh segenap penyokong dan pendukung UMNO yang darah dan najisnya pun sama ada chop UMNO jugak. Malah kenyataan Tan Sri Muhyiddin Yasin jelas menggambarkan bahawa sokongan yang sebelum ini begitu kuat dinyatakan oleh pemimpin UMNO terhadap pemimpin Nombor Wahid mereka,Pak lah semakin terhakis dan ini jelas menunjukkan bahawa didalam UMNO juga ramai yang lalang dan tak tetap pendirian.
kadang kesian juga tengok Pak Lah yang terkial-kial menguruskan negara sedangkan pemimpin UMNo lain sibuk untuk mengaut dan menghabiskan khazanah negara dengan menjalankan projek yang membuang masa dan membazirkan wang rakyat.Pada hemat saya, kemasukan TDM kedalam UMNO kali ini adalah simulasi serta kesan daripada doa para alim ulama khususnya dari Parti Bulan Purnama untuk melihat kehancuran serta mentalkinkan pemergian UMNO yang kian nazak kini.
Cadangan saya pada kawan-kawan ku pemuda UMNO , jangan fikirkan kehancuran UMNO boleh dibaiki dengan mudah dan fikirkan masa depan kita. Jom kita berubah dan berjuanglah untuk agama Islam. Tinggalkanlah semangat nasionalis yang boleh bawak kepada kehancuran tu.KIta bina hidup baru dengan matlamat yang jelas.Paklah pun rasanya dah tak leh nak buat apa lagi dan saya nampak skrip yang digunakan oleh TDM sememangnya akan berulang dan bakal terjadi kepada Paklah. so we will look and see soon

Tiada ulasan: