Translate

Followers

EZ Q

Ahad, 9 November 2008

Datuk Ali :Layak belum Jamin Dapat -Malaysiakini

pagi ini di akhbar- akhbar perdana dipaparkan mengenai layaknya Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali bin Hj. Mohd Rustam untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO pada pemilihan UMNO Mac ini mengiringi Tan Sri Muhyiddin Cikgu Mohd Yasin yang telah lebih dahulu melayakkan diri. Saya ucapkan tahniah diatas kelayakan yang diperolehi.

Tapi datuk kena ingat, yang layak tak terjamin lagi dapat atau tak disebabkan persaingan yang ada dalam UMNO sendiri. Saya sendiri bukan bermakna nak menyokong mana-mana pihak tapi apa yang kita dapat lihat ialah permainan dalam UMNO sendiri tidak dapat menjamin seseorang itu dapat kekal.

seperti yang diluahkan oleh Naib Presiden UMNO sendiri ,Tan Sri Muhyiddin Cikgu Mohd Yasin sendiri terkejut dan kecewa apabila mendapati terdapat 900 aduan yang dilaporkan mengenai rasuah @ politik wang. ini menampakkan lagi kepincangan dan persaingan yang kurang sihat dalam Parti UMNO. kalau kita lihat rakan sebelah yang hanya berjuang untuk mendaulatkan islam, berapa banyak rasuah yang ada ?? apa pun layak belum tentu dapat .

Tiada ulasan: