Translate

Followers

EZ Q

Isnin, 18 Ogos 2008

REHAT SEBENTAR

assalamualaikum semua...salam perjuangan

apa kabar ?? alhamdulillah syukur pada Allah kerana masih lagi diberikan kesempatan oleh Allah untuk memastikan nadi perjuangan ini terus meletuskan larva-larva semangat walaupun dalam 2 minggu ini tak dapat nak update berita.



pertamanya ana mohon maaf pada sahabat-sahabat kerana tak dapat nak update laman blog ini disebabkan dalam 2 minggu ini merupakan minggu yang paling sibuk... almaklum musim cuti sekolah nie banyak sangat jemputan untuk membina masjid dan kenduri termasuklah ana yang baru dapat adik ipar pada 17 hb yang lepas. so penatnya masih lagi terasa walaupun dah selesai tugasan tapi banyak lagi kerja yang perlu dibereskan.



yang keduanya ana mohon maaf juga pasal tak sempat nak ajak antum tapi ana faham masing-masing ada tugasan .. yang bermuktamar sibuk ngan muktamar .. yang kerja sibuk ngan kerja dan yang berkeluarga , time cuti nie lah nak bawak keluarga makan angin. so yang mana yang dapat dijemput saja yang ada. insya Allah lepas pada nie ana akan cuba update beberapa komentar yang insya Allah akan menghangatkan dan menghangitkan suasana pada masa sekarang.salam perjuangan

2 ulasan:

Hasbullah Pit berkata...

u pernah baca blogging tips drpd mana entah,
tak payah minta maaf kalau tak update.

dalilnya ialah
ada org yg masuk hanya bila ada update. dan tak masuk bila tak update.
(yg baca guna reader atau masuk daripada beras-beras)


jadi agak pelik bila dia masuk, tokei blog tu minta maaf.

Ibnu Mohyeddin berkata...

ok bro
tq atas nasihat yang diberikan